вторник, 25 марта 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Під час проходження 4 модуля я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювала основні запитання. Після створення основних запитань та обговорення їх з тренерами, у мене була змога їх вдосконалити.
Була зроблена, на мій погляд, найважча робота, складено перший варіант плану оцінювання учнів, та засоби оцінювання, які допомагають визначити навчальні потреби учнів. Також передбачила попереднє оцінювання знань та вмінь учнів.
В цілому, модуль був важкий, але я з ним впоралась та винесла багато корисної інформації для себе.

1 комментарий:

  1. Так, згодна з Вами. Цікавий і корисний модуль. Я, особисто, навіть не здогадувалася, що існує таке різноманіття оцінки діяльності учнів. Для себе відмітила декілька нових і цікавих форм оцінювання. Розумію, що це дуже важливий аспект в роботі педагога.

    ОтветитьУдалить