четверг, 27 марта 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

На цьому модулі я вчилася визначати, як відрізняються навчальні стилі учнів та розглянула шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
   Проекти дозволяють учням досліджувати цікаві теми, приймати рішення, брати на себе ініціативу, робити презентації. Деяким учням важко відійти від традиційного навчання до нової ролі, тому вчитель повинен зацікавити, захопити темою, щоб дитині захотілося виконувати творчі завдання.
    Диференціація також дає можливість вчителеві визначити що для учня є найскладніше, що треба розвинути, чого дитина не вміє робити. Для цього потрібно змінювати види діяльності, наводити приклади, давати чіткі можливості, використовувати схеми, наочніть, малюнки.
     Для своєї діяльності я взяла те, що  вчитель  має визначити, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
порекомендувати  учням різні шляхи роботи зі змістом;
 дозволити учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності.
    Найбільша проблема для мене, як вчителя, полягає у виявленні, з’ясуванні тих зон, в яких учні самі можуть досягти найбільшого прогресу – зон найближчого розвитку.

2 комментария:

  1. Диференціація дійсно важлива....оскільки всі діти різні

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже актуально висвітлено головні аспекти.

    ОтветитьУдалить